20 Temmuz 2017 Perşembe

Türkiye de pipo tütününü nerden alınır/nasıl temin edilebilir ?

Merhaba,

Legal bağlamda, başlangıç olarak, eğer yurtdışına çıkma veya birisi vasıtasıyla getirme şansınız yoksa =mecburen= ilk seçeneğiniz eski adıyla tekelin tütünleri.

İllegal bağlamda, Dunhill, Davidoff, Peterson, Samuel Gawith gibi bazı ürünlerin el altından, sosyal medya gruplarındaki(özellikle facebook) bazı gruplarda bazı kişiler tarafından satıldığını duyuyorum...

Hiçbir sosyal medya hesabım olmadığı için bu gruplar, buralarda tütün satan şahıslar ve sattıkları tütünler ile ilgili olarak olumlu olumsuz bir yorum yapamıyorum...El altından satılan ve yasal olmayan bu tarz satışlarda, karşılıklı güven ve tenekenin yaşı gibi kıstaslar biraz şansa kalıyor...
Pipo tütünü bulmanın sıkıntılı olduğu ülkemizde, etik değerler açısından; hiçbir şekilde el altından tütün satışını methedip desteklemiyorum-özendirmiyorum lakin satanları da eleştirip amiyane tabirle yerden yere vurup lanetlemiyorum...


Bunlara ek olarak, legalitesi veya illegalitesi hakkında bilgi sahibi olmadığım, (Açıkçası beni pekde ilgilendirmiyor, zaten ülkemizde sınırlı sayıda tütün bulunabiliyorken...)  Birol Salman Beyin Boshorus Pipo Tütünü mevcut.Hemen hemen her ürününü denedim. Genel olarak, aromatik tütünlerinin,(2016 itibariyle) kıymet verilip yorum yazılacak bir yanı ne yazık ki yok...Kalanlarda ise belli başlı olanları yorumladım, sol panelden "Bosphorus" başlığı altından ulaşılabilir...


 Keyifli İçimler...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler...

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *