20 Aralık 2018 Perşembe

Samuel Gawith Squadron Leader Special Edition

Sertlik: Orta
Aroma: Yok
Lezzet: Orta
Kesim: Ribbon
İçerik: Latakia-Oriental-Perique-Virginia
Derecelendirme:✪✪✪









İlk olarak 2008 yılında 500 kutu kadar üretilen, 2015 yılında 2000 kutu ile devam filmi yapılan, 2018 yılında da 3000 kutuluk üretim ile üçüncü partisi gelen, Samuel Gawithin “Special Edition” sınıfında çıkardığı nadir tütünlerden.

S&G nin özel-sınırlı üretim(special edition) ürünlerinin lezzetini deneyenler bilir. İngilizler bir ürünü sınırlı sayıda-özel üretim olarak çıkarıyorsa, (Ürünün orjinaline nazaran)parasının hakkını vereceğinden emin olabilirsiniz. Ala vere dala vere olsun allayıp pullayıp boyayalım, farklı farklı adlarla satalım, fır fır yapalım para kapalım zihniyetine, İngiliz menşeili pipo tütünlerinde hiç rastlamadım.


Ürünümüzü orjinal Squadron Leaderden ayıran şey, S&Gnin kısıtlı miktarda ürettiği periq ilavesi... Ama ne periq...? En baharatlı, en gıdıklayıcı, en otsu haliyle...Özel üretim periq olduğu her haliyle belli, muhtevasındaki periq diğer bileşenlere nazaran fazla ve içime genel olarak hakim olsa da; ısırma yaşatmadan, boğmadan, sıkmadan ve en önemlisi yormadan arka arkaya nefes çekmeye teşvik eder nitelikte. Periqe ek olarak; virginianın tatlılığı, latakianın kremamsı odunsuluğu ve orientalin yağlı dokunuşları ile kendine hayran bırakan ürünümüz, birkaç defa ateş isteyebiliyor..

İçim temposunu kaçırırsanız ısınmaya müsait, sulanma yaşatmıyor...

Benim gibi periq sevenlere şiddetle tavsiye edilebilecek, bilhassa dolu dolu baharatlı-tatlı dokunuşlar arayanlara hitap eden, sıcak süt-salep gibi içeceklerle uyum sağlayan takdire şayan lezzetlerden...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler...

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *